niedziela, 1 sierpnia 2010

12 słoików ...

No to zrobiłam 12 słoików sałatki z ogórków.
Składzik:
4 kg ogórków obranych i pokrojonych w plasterki
0,5 kg cebuli pokrojonej u mnie w półplasterki
2 papryki miały być czerwone ale ja zrobiłam mix kolorowy czerwoną jedną i żółtą pokrojone w paski
3 ząbki czosnku pokrojonego
4 marchewki utarte
3 łyżki soli
pół szklanki cukru
3/4 (trzy czwarte) szklanki octu i tyleż samo oleju
pieprz do smaku

Zmieszałam ogóry z cebulą, czosnkiem i solą i odstawiłam na 1 godzinę.
Później dodałam marchew, paprykę, cukier, ocet i olej. Wszystko wymieszałam i wsadziłam w słoiki.
Słoiki w wodzie gotowałam 15 minut od momentu zagotowania się.
Jeszcze nie wiem jak smakuje ale pachniało ... ojjj jak ładnie pachniało :)
I tak część stygnie zawinięta w kocyk a część się kończy gotować.

Się gotują ...


Się ugotowały i stygną ...

Brak komentarzy: