piątek, 17 stycznia 2014

smutny piątek ...

dziś tak smutniej zrobiło się w pracy ... odeszła nasza koleżanka :(
wszyscy mieliśmy nadzieję, że pokona to świństwo ... ehhh

w takich sytuacjach kołacze mi się tekst z bardzo ciekawego filmu ... już go tu przytaczałam ale zrobię to jeszcze raz ...

[...] Co byś zrobił,
gdybyś wiedział,
że został ci dzień...
tydzień...
miesiąc życia.
Której łodzi życia byś się uchwycił?
Który z sekretów byś wyjawił?
Na jaki koncert byś poszedł?
Komu wyznałbyś swoja miłość?
Jakie marzenie byś spełnił?
W jakie egzotyczne miejsce poleciałbyś napić się kawy?
Jaką książkę byś napisał?
TYLKO TYDZIEŃ
Trzeba szukać, szukać, szukać, bez względu na to, co znajdziemy [...]

... a ja dziś rano w myślach wyzywałam na moje miejskie przewozy ... autobus spóźnił się tylko 15 minut ...
co ma sens a co go nie ma ?

jeśli ktoś nie widział ... polecam ...

Brak komentarzy: