niedziela, 30 stycznia 2011

projekt ... sukienka ...

Tak szanowni Państwo muszę zakupić sukienkę taką wyjściową. Mam nawet jej projekt w głowie ale jak zauważyłam tylko siedzi on w mojej głowie. Nic a nic nie przekłada się na to co jest w sklepach w moim mieście. Dodam, że modelką to ja nigdy nie byłam i nie będę dlatego też dostać cokolwiek w moim dużym rozmiarze graniczy czasem z cudem.
Ale na szczęście mamy internet i serwisy aukcyjne to może coś znajdę odpowiedniego.
Dlatego też trzymajcie kciuki mocno zaciśnięte ...

ps. krawcowej dobrej też nie znam bo bym sobie coś uszyła ...

Tymczasem posłuchajcie tego.To było wczoraj. Jak zawsze super grali :) a ja tam byłam i wszystko widziałam :P

2 komentarze:

Złośnica pisze...

znam świetną krawcową. Gdybyś potrzebowała jeszcze kiedyś to polecam!

Mysza i serwisy aukcyjne ...Mysza i płatności przez internet! ...może za chwilkę jeszcze będzie Mysza i prawo jazdy ? ;)
/me jest dumna ze swojej koleżanki bardzo bardzo !

Mysza pisze...

kurcze a ja dopiero teraz zobaczyłam ten komentarz :)
no tak aukcje i płatności idą coraz lepiej :) może faktyczni kiedyś zrobię większy krok...