środa, 19 sierpnia 2009

telewizor ...

telefon ... gdzies pomiędzy dyskusją nad dzięciołem ... (las do miasta )
- cześć ... no co tam ... - ochoczo zapytała Mysza ...
- a wiesz mam problem - rzekł mniej ochoczo tatuś a - eM- serce zamarło ...
- co się stało znowu ...
- a wiesz kupiłem do twojego telewizora rozgałęźnik i wiesz podłączyłem antenę i cały czas coś wywalało ...
- a ha
- pojechałem więc na targ i zapytałem faceta ... panie bo ja sie nie znam ale kupiłem rozgałęźnik i ciągle wywala ... o co chodzi ? a pan mi na to ... a bo to zasilacz pan podłączy i powinno byc okej"
- no i za 19 zł zakupiłam ten zasilacz ... jest na dole więc .... ( i tu najlepsze) jak będziesz chciała oglądać telewizor u siebie na górze to musisz go włączyć na dole... i jak wyłaczysz telewizor na górze to musisz zasilacz wyłączyć na dole ... i wszystko działa ...
- no a co z pilota nie wystarczy? - zdziwiła sie Mysza dośc ...
- no a co myślisz, że tak cały czas będzie prąd pobierał ... co prąd za darmo jest ?? !!

no coments ....

3 komentarze:

czar_na pisze...

Twoi Rodzice widać uświadomieni ekologicznie :) łatwo to przychodzi jak się nie trzeba po schodach nabiegać :)

Mysza pisze...

:)
Aniu nie ma przebacz ale wyłączać trzeba ... hehehe

wallace pisze...

Niech kupi pilota do zasilacza!! :D